Ar mobium.lt parduoda mobilius telefonus ar ju priedus?
Ne, mobium.lt nevykdo jokios prekybos.
Užsiregistravau kaip vartotojas, bet vis tiek negaliu prisijungti.
Užsiregistravus, tavo nurodytu el. pašto adresu išsiunčiama "vartotojo aktyvavimo nuoroda". Ją reiktų nukopijuoti į naršyklę. Tik aktyvavus vartotoją galėsi prisijungti prie mobium.lt ir naudotis visomis vartotojo privilegijomis.
Turiu idėją kaip patobulint jūsų puslapi. Mėgstu ir moku rašyti apie IT. Ar galėčiau savo straipsnius ar apžvalgas talpinti mobium.lt?
Taip, mes visada ieškome naujų idėjų ir visada laukiame pasiūlymų iš jūsų.
Kažkada buvau užsiregistravęs, tačiau senai buvau prisijungęs, o dabar negaliu prisijungti. Ką daryti?
Patikrink ar tikrai tavo įvestas vartotojo vardas ir slaptažodis yra teisingi. Gali būti, kad administratorius ištrynė tavo vartotoją iš sistemos dėl to, kad ilgą laiką nebuvai prisijungęs. Deja, bet tokiu atveju teks iš naujo registruotis...
Esu registruotas vartotojas, pasikeičiau el. pašto adresą ir dabar negaliu prisijungti.
Pakeitus el. pašto adresą, lieka galioti senasis, kol naujojo nepatvirtinsi. Naujojo el. pašto adreso patvirtinimo nuoroda automatiškai išsiunčiama pakeitus el. pašto adresą.
Kodėl kiekvieną kartą aš turiu vis iš naujo prisijungti?
Jungiantis pažymėk varnelę ties "Prisimink mane". Jeigu to nepadarysi, tave paprasčiausiai atjungs kai tik uždarysi savo Interneto naršyklės langą. Taip padaryta saugumo sumetimais, kad kitas asmuo negalėtų prisijungti iš tavo kompiuterio pasinaudodamas tavo vardu, todėl Interneto kavinėse, bibliotekose, universitetuose ir kitose viešose vietose patartina nežymėti minėtos varnelės.
Užsiregistravau kaip vartotojas, bet negavau "vartotojo aktyvavimo nuorodos".
"Aktyvavimo nuoroda" išsiunčiama iškart po registracijos. Jeigu dėl kažkokių priežasčių (neteisingai nurodytas el. pašto adresas, perpildyta el. pašto dėžutė ir t.t.) ji tavęs nepasiekė, atsiųsk mums savo el. pašto adresą (kurį nurodei registracijos metu) ir mes tavo vartotoją aktyvuosime patys.
Užsiregistravau, aktyvavau vartotoją, bet vis tiek negaliu prisijungti.
Gal tave pašalino iš mobium.lt vartotojų? Tokiu atveju reikėtų parašyti mums ir paklausti kodėl taip atsitiko. Jeigu esi užsiregistravęs ir neesi pašalintas iš vartotojų tada patikrink ar teisingai įvedi vartotojo vardą ir slaptažodį. Tada ir tik tada, jei ir tai neišsprendė tavo problemų, kreipkis į mus.
Pamečiau arba neatsimenu savo slaptažodžio.
Kadangi slaptažodis sistemoje saugomas užkoduotas, jo gauti neįmanoma. Tačiau jį galima pakeisti. Nueik į prisijungimo langą ir paspausk "Priminti slaptažodį ". Sek tolimesnius nurodymus ekrane.
Kodėl aš negaliu forume balsuoti, kurti naujų temų ir atsakinėti?
Balsuoti, kurti naujas temas ir atsakinėti gali tik registruoti vartotojai.