Mobiliųjų telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ savo siūlomam mobiliajam internetui pradeda taikyti kokybės garantiją. Įsigiję mobiliojo interneto paslaugą arba mobiliojo interneto paslaugą su modemu, klientai galės per 14 dienų grąžinti modemą ir nutraukti sutartį, jeigu paslaugų kokybė neatitiks jų lūkesčių.
„Mobiliojo interneto kokybę atspindi ne tinkle įdiegtos technologinės spartos, o operatoriaus 3G tinklo platumas ir prieinamumas ten, kur to reikia vartotojui. Aukščiausios kokybės „Omnitel“ 3G tinklas yra plačiausias Lietuvoje. Pradėdami teikti mobiliojo interneto garantiją, norime paskatinti savo klientus įsitikinti „Omnitel“ tinklo aprėptimi ir kokybe,“ - sakė „Omnitel“ viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms Darius Maikštėnas.
Iki šiol „Omnitel“ internetą užsisakantys klientai galėjo kelioms dienoms pasiskolinti mobiliojo interneto modemą, bei išmėginti interneto ryšį savo namuose. Tiesa, jie buvo priversti palikti užstatą. Su naująja paslauga nepraėjus 14 dienų laikotarpiui be papildomo mokesčio galima nutraukti bet kokią interneto sutartį sudarytą su „Omnitel“, nesvarbu, ar ji yra terminuota.
„Omnitel“ šią paslaugą pristato ne pirmieji. Panašią paslaugą kartus su pigiu mobiliuoju internetu pirmieji pasiūlė „Tele2“. Jie savo interneto klientams leidžia nemokamai nutraukti bet kokią interneto sutartį per 7 dienas. „Bitė“ savo interneto klientams abejojantiems, ar jų namuose tinkamai veiks ryšys, siūlo kelioms dienoms pasiskolinti ryšio modemą, o ketvirtosios kartos ryšio internetą siūlantys „Mezon“ leidžia grąžinti modemą pasirašius terminuotą sutartį per tris dienas ir nemokėti už sutarties nutraukimą. Modemą gražinus per 14 dienų, teks sumokėti 29 litų administracinį mokestį.