Koks pirmas žaidimas šauna į galvą pagalvojus apie liečiamus mobiliuosius? Greičiausiai, tai „Angry Birds“ ir, žinoma, ne veltui. 2009 metais pristatytas žaidimas tapo globaliu fenomenu, o jį pagaminusi suomių kompanija „Rovio“ tapo žinoma profesionalų pasaulyje. Ne gana to, kompanijos akcininkų tarybos pirmininkas Kaj Hed, kuris taip pat yra įmonės vadovo tėvas, pareiškė, kad „Rovio planuoja tapti „tokia pat didele kaip „Facebook“ ar „Google“.
Kaj Hed, „Rovio“ akcininkų tarybos pirmininkas |
Toks drąsus kompanijos pareiškimas gali pasirodyti perdėtas, tačiau nevertėtų taip galvoji. „Rovio“ praeitą savaitę pritraukė investicijų iš „Accel Partners“, „Atomico Ventures“ ir „Felicis Venturs. Jie investavo į kompanija 42 milijonus JAV dolerių, bei jiems dabar priklauso 15 proc. kompanijos akcijų, o bendra kompanijos vertė išaugo iki 281 milijono JAV dolerių.
Kaj Hed taip pat pridūrė, jog jie gali rinktis iš daugybės investuotojų – tai išties neblogai pradedantiesiems. Su dabartine finansine situacija „Rovio“ uždarbis pernai antroje metų pusėje siekė 7 milijonus JAV dolerių, o kompanijos pelnas siekia 58 proc., todėl per paskutinįjį pusmetį kompanija uždirbo 4,2 milijonus JAV dolerių.
Be to, dabar kompanija Niujorke viešai paskelbė laukianti investuotojų, todėl labai įdomu, kaip seksis kompanijai augti ir ar ji taps tokiu pačiu sprogimu, kaip „Facebook“ arba „Google“? Juk šiuo metu jų vienintelis ginklas – „Angry Birds“.