Prieš penkis metus už 580 milijonų JAV dolerių nusipirkusi „MySpace“ socialinį tinklą kompanija „News Corporation“ pati jį parduoda su 83 procentų nuolaidą. Pasiūlymai priimami jau šią savaitę. Be to, visi pirkėjai įspėjami nesiūlyti mažiau šimto milijonų JAV dolerių – „MySpace“ neprarado savigarbos!
Apie tai „Wall Street Journal“ žurnalistams papasakojo vienas iš potencialių socialinio tinklapio pirkėjų. Jo teigimu, „News Corporation“ nustatytos mažiausios kainos ribos negalės peržengti niekas. Vienas stambiausių akcininkų Rupertas Murdochas sutinka su 480 milijonų JAV dolerių nuostolių, tačiau 481 milijonas jam būtų per daug.
Tiesa, teigti, jog „News Corp“ netenka beveik pusės milijardo nėra visiškai tikslu. Kompanija per penkerius metus parduodama „Google“ reklamą uždirbo 900 milijonų JAV dolerių.