Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ šiuo metu turi 1 mln. 42 tūkst. vartotojų – tai 2,2 proc. daugiau nei praėjusių metų pirmojo ketvirčio pabaigoje. Tuo tarpu Latvijoje per tą patį laikotarpį „Bitės“ klientų skaičius išaugo 65,8 proc. iki 357 tūkstančių.
„Bitė“ klientų gretos auga |
„Stabilūs finansiniai ir veiklos rezultatai rodo, kad įsiklausome į klientų poreikius. Pirmajame ketvirtyje, nepaisant tarptinklinio sujungimo mokesčių sumažėjimo, „Bitės“ grupė pasiekė gerus pajamų ir pelno rodiklius“, – sakė „Bitės“ grupės generalinio direktoriaus pavaduotojas klientams Chris Robbins.
Per pirmąjį šių metų ketvirtį „Bitė Lietuva“ pajamos siekė 115,1 mln. litų, arba 4,4 proc. mažiau nei per tą patį laikotarpį pernai. Bendrovės EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) siekė 35,6 mln. litų, o EBITDA marža sudarė 30,9 procentus. Pirmąjį ketvirtį „Bitė Lietuva“ toliau investavo į mobiliojo ryšio tinklą, o investicijos siekė 15 mln. litų.
Pasak C. Robbins, bendrovė stebi didėjantį smulkaus ir vidutinio verslo įmonių veiklos aktyvumą Lietuvos rinkose. „Tai atsigaunančios ekonomikos ženklas, džiugu matyti bendroves, mūsų klientus, kurie sėkmingai plėtoja savo verslą“, - teigė „Bitės“ grupės generalinio direktoriaus pavaduotojas klientams.
Metų pradžia buvo sėkminga „Bitė Latvija“ bendrovei. Kaimyninėje valstybėje veikianti įmonė per pirmąjį ketvirtį pajamas padidino nuo 30,9 iki 34,1 mln. litų, arba 10,3 proc. lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu.