„Teliasonera“ grupės naujas įvaizdis už 96 mln. litų

Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel” žengė nemenką žingsnį į praeitą ketvirtadienį keisdami ne tik spalvą, bet ir pačią įmonės strategiją. „Omnitel“ pristatė naują įmonės veidą, atsinaujinusį ir atsigavusį, turintį mažiau raukšlių, bei su milžiniškais lūkesčiais: „Pirmiausia – Jūs“.
 

„Omnitel“ prezidentas Antanas Zabulis

Toks šūkis nuo šiol lydės įmonę, o įmonės prezidentas Antanas Zabulis per spaudos konferenciją žurnalistams pabrėžė, jog nuo šiol jie prisiima dar didelę atsakomybę prieš savo klientus. „Omnitel“ kartu su 17 įmonių priklausančių „TeliaSonera“ grupei ėmėsi naujo įvaizdžio politikos. Dabar aštuoniolikoje valstybių visame Eurazijos žemyne grupės nares jungia vienas ženklas ir purpurinė spalva, o į visą įvaizdžio keitimą buvo investuota 250 mln. Švedijos kronų (96 mln. litų). Įmonės vadovų teigimu, kitose šalyse toks sprendimas buvo vienas iš svarbesnių faktorių lėmusių beveik iki trijų kartų padidėjusį vartotojų skaičių.


Be to, ne tik naujas reklaminis veidas bet ir darbai išlindo į dienos šviesą. Po du metus trukusio pasiruošimo, galime naudotis beveik 4 kartus pigesniu mobiliuoju internetu Baltijos ir Šiaurės šalyse, o atsiliepti šiose šalyse „Omnitel“ klientams nuo šiol nieko nekainuoja.


Tokias akcijas leidžia „TeliaSonera“ tarptautinės kompanijos vienijimas ir bendradarbiavimas. Tai suteikia daugiau galimybių pramogauti ir dirbti, naudotis naujomis galimybėmis bei technologijomis, išbandyti tai kas nauja. Vienas iš žingsnio etapų gyvo garso koncertas vykęs pristatymo dienos vakarą prie baltojo tilto. Akimis neaprėpiama masė žmonių kartu su geriausiais Lietuvos atlikėjais, bei svečiais iš šalių, vienijamų „TeliaSonera“ grupės.


Parengė Laurynas Bagatyrius
Nuotr. Tomas Kurkinas


Palikite komentarą
Vardas*
El. paštas