Mobiliojo ryšio vartotojai, perkėlę numerius į „Tele2“ tinklą, teigia gaunantys vidutiniškai 37 proc. mažesnes sąskaitas už ryšio paslaugas – tai atskleidė į „Tele2“ tinklą perėjusių privačių klientų nuomonių tyrimas, kurį šių metų gegužę atliko rinkos analizės ir tyrimų bendrovė „RAIT“.
Tyrimo metu 80,3 proc. vartotojų nurodė, kad jų sąskaitos už mobiliojo ryšio paslaugas sumažėjo. Iš jų penktadalis už ryšį ėmė mokėti iki 20 proc. mažiau, ketvirtadalis – nuo 20 iki 40 proc. mažiau, o trečdalis – iki 60 proc. mažiau nei ankstesniam operatoriui. Apibendrinus duomenis paaiškėjo, kad pasirinkę „Tele2“ vidutiniškai klientai sutaupo per 37 proc. ankstesnės sąskaitos dydžio.
„Tyrimo rezultatai dar kartą įrodo, kad „Tele2“ pasirinkę klientai ženkliai sutaupo. Šis patvirtinimas ypač svarbus šiandien, kai vartotojai ieško geriausio pasiūlymo – kokybiškų paslaugų už mažiausią kainą“, – teigė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Komentuodamas tyrimo rezultatus, jis atkreipė dėmesį į tai, kad žymiai sutaupę klientai pripažįsta jau antrus metus iš eilės: pernai atlikto analogiško tyrimo metu paaiškėjo, kad dauguma pasirinkusių „Tele2“ vartotojų teigė sumažinę savo sąskaitas vidutiniškai 39,6 proc.
Tyrimas atliktas šių metų gegužės mėn., jo metu telefonu ir internetu buvo apklausti 603 privatūs klientai, pasinaudoję numerio perkėlimo paslauga ir pradėję naudotis „Tele2“ paslaugomis.
Pirmąjį šių metų pusmetį numerį į „Tele2” tinklą perkėlė 1,4 tūkst. klientų daugiau nei iš jo pasitraukė. Nuo 2006 m., kai pradėjo veikti numerio perkėlimo paslauga, „Tele2“ pasirinko daugiausiai numerį perkeliančių vartotojų.
„Tele2“ aptarnauja didžiausią pokalbių srautą Lietuvoje. Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, per praėjusius metus „Tele2“ tinkle vartotojai kalbėjo daugiau nei 2,8 mlrd. minučių.
Rinkos analizės ir tyrimų bendrovės „RAIT“ kovą atliktos apklausos duomenimis, „Tele2“ yra populiariausias ir labiausiai rekomenduojamas operatorius Lietuvoje. 49 proc. apklausos dalyvių teigė, kad naudojasi „Tele2“ paslaugomis, o pasirinkti šį operatorių kitiems rekomenduotų 60 proc. respondentų. 60 proc. apklaustųjų tvirtina, kad „Tele2“ siūloma paslaugų kaina – mažiausia.