„Nokia“ mažina parduodamų telefonų kainas iki 10 proc.
Parengė: Antanas Dapkus
Sausio pabaigoje kompanija „Nokia“ pradėjo mažinti telefonų kainas. „Nokia“ atstovai teigia, jog tokiu būdu siekiama sumažinti pigiausių išmaniųjų telefonų kainas ir pasirūpinti, kad šie įtaisai galėtų konkuruoti su kitų gamintojų gaminamais vidutinės klasės telefonais, be išmaniųjų operacinių sistemų.
Teigiama, jog pagrindiniai kompanijos varžovai - „Samsung“ ir „Sony Ericsson“. Kompanija teigia, jog kainos mažinimas yra normalus reiškinys. Didžiausias pasaulio telefonų gamintojas kasmet kainas mažina kelis kartus. Pranešama, jog šį kartą kainos mažinamos net iki 10 procentų.
Sausio pabaigoje kompanija „Nokia“ pradėjo mažinti telefonų kainas. „Nokia“ atstovai teigia, jog tokiu būdu siekiama sumažinti pigiausių išmaniųjų telefonų kainas ir pasirūpinti, kad šie įtaisai galėtų konkuruoti su kitų gamintojų gaminamais vidutinės klasės telefonais, be išmaniųjų operacinių sistemų.
Teigiama, jog pagrindiniai kompanijos varžovai - „Samsung“ ir „Sony Ericsson“. Kompanija teigia, jog kainos mažinimas yra normalus reiškinys. Didžiausias pasaulio telefonų gamintojas kasmet kainas mažina kelis kartus. Pranešama, jog šį kartą kainos mažinamos net iki 10 procentų.
Po kainų kritimo, pigiausio sumaniojo „Nokia“ telefono 5230 mažmeninė kaina šiuo metu Suomijoje siekia maždaug 170 eurų, o to paties modelio didmeninė kaina mažesnė nei 120 eurų. Pigesnių išmaniųjų telefonų poreikis rinkoje padėjo kompanijos pardavimų augimui. Nepaisant pasaulinės ekonomikos nuosmukio, spalio-gruodžio mėnesiais užfiksuotas 30 proc. sumaniųjų telefonų paradavimų augimas.
„Nokia“ teigia, jog užpraeito ketvirčio išmaniųjų telefonų uždarbis šoktelėjo 26 procentais, tą leido pasiekti išaugęs pigių sumaniųjų telefonų poreikis. Tačiau vidutinė išmaniųjų telefonų kaina smuko nežymiai, nuo 190 eurų iki 186.
Tokie kainų pokyčiai labiausiai kenkia tiems gamintojams, kurie didžiausią dėmesį skiria vidutinės klasės telefonams, galintiems pasiūlyti aukštos kokybės kamerą, gerą muzikos grotuvą, tačiau neturintiems išmaniosios operacinės sistemos. Panašią strategiją pasirinkę „Sony Ericsson“ ir „Samsung“.
Atsižvelgiant į šias geras naujienas, kompanija „Nokia“ šiais metais tikisi padidinti gaminių pardavimus iki 10 procentų.