Pirmoji „iPad“ pardavimų diena – 300 000 parduotų vienetų
Parengė: Antanas Dapkus
Praėjusią savaitę šeštadienį startavo „Apple“ gaminamo „iPad“ mobiliojo interneto įrenginio prekyba. Kompanija pateikė oficialius duomenis apie pirmosios dienos rezultatus, jie nustebino visus, kadangi „Apple“ pajėgė per pirmąją pardavimų dieną parduoti 300000 „iPad“ įrenginių.
Labiausiai pardavimų skaičių pastūmėjo iš anksto užsakyti produktai, parduoti produktai pasauliniame „Apple“ parduotuvių tinkle ir „Best Buy“ partnerio parduoti „iPad“ vienetai.
Ne ką mažiau sėkmingas ir „Appstore“ interneto parduotuvės, skirtos „iPad“, startas. Per pirmąją dieną buvo atsisiųsta 250000 internetinių knygų ir virš milijono programų.
Sklandaus starto nesulaukta
Kadangi „iPad“ visiškai naujas produktas – naujos kartos gaminys, nevertėtų nustebti apie galimus programinės ar techninės įrangos keblumus. Kompaniją „Apple“ jau užplūdo skundai susiję su klaidomis, kuomet jungiamasi prie bevielio interneto arba kraunama įrenginio baterija.
„iPad“ sukurtas pakrauti USB jungties pagalba, tą galima padaryti prietaisą prijungus prie specialaus įkroviklio arba kompiuterio. Tačiau prijungus „iPad“ prie PC baterijos įkrauti nepavyks, tą galima padaryti įrenginį prijungus tik prie „Macbook Pro“ arba „iMac“ kompiuterių. „Apple“ teigia, jog tradiciniai personaliniai kompiuteriai negali įkrauti įrenginio, kadangi daugumos prietaisų USB 2.0 jungtis pernelyg silpna.
Kita bėda kyla, kuomet vartotojai bando prisijungti su įrenginiu prie bevielio Wi-Fi ryšio. Dauguma vartotojų skundžiasi, jog jų gaunamas signalas labai silpnas. To priežastis – silpna Wi-Fi ryšio antena. Greičiausiai, kaip ir naujajame „iMac“ ji įtaisyta už „Apple“ logotipo.
Šią bėdą vartotojams kelia techninė produkto pusė, tad vargu ar gamintojas galės pagelbėti. Belieka laukti tolesnių žinių, jei ši bėda pasirodys išties rimta, kompanija gali atšaukti visus parduotus „iPad“ produktus, kadangi prastas ryšys reiškia lėtą interneto srautą – tą, kas šiame prietaise svarbiausia.