Nepakankamai patikimas klientų aptarnavimas neleidžia išnaudoti visų išmaniųjų telefonų galimybių
Parengė: Antanas Dapkus
Pagal WDSG atlikto tyrimo duomenis, šiuo metu išmanieji telefonai sudaro trečdalį visų parduodamų mobiliųjų ir tikimasi, jog 2011 jie praaugs tradicinius mobiliuosius, tačiau šiandien išmanieji telefonai yra nepakankamai gerai aptarnaujami operatorių ir neleidžia vartotojams išnaudoti visų jų teikiamų galimybių.
Didžiausios problemos kyla su mobiliųjų duomenų srautų nustatymais. Štai kokios didžiausios problemos kyla vartotojams:
- Beveik trečdalis patiriamų problemų susiję su elektroninio pašto nustatymu
- 21 proc. susiduria su problemomis nustatant interneto prieigą
- 18 proc. nepajėgia patys tinkamai parinkti MMS nustatymus
Taip pat teigiama, jog vartotojai, susidūrę su bėdomis, nesivargina jų spręsti. Štai ką teigia tyrimas:
- Pirmiausia žmonės perskaito vartotojo instrukciją (48 proc.)
- Tuomet pasiteirauja savo giminaičių ar draugų (20 proc.)
- Beveik 10 proc. vartotojų pasiduoda ir nenaudoja tam tikrų paslaugų
- Jaunesnio amžiaus vartotojai atsakymo kilusioms bėdoms ieško internete, kuomet 56 proc. suaugusiųjų iškart griebiasi vartotojo instrukcijos
Taigi, šie duomenys rodo, jog mobiliojo ryšio operatoriai suteikia nepakankamai informacijos klientams. Vartotojai nenaudodami tam tikrų potencialių funkcijų neatneša pelno operatoriams, tačiau net turint omenyje, jog pastarieji netenka dalies pelno, dauguma jų nesirūpina tinkamu vartotojų aptarnavimu arba neturi reikiamos informacijos apie brangesnius ir naujesnius išmaniuosius telefonus.
Daugiau apie prastą išmaniųjų telefonų aptarnavimą galima rasti čia (anglų k.).