„Bitė“: vartotojai nori paslaugų be ilgalaikių įsipareigojimų

Naujausių rinkos tyrimų duomenimis, vienas iš labiausiai pageidaujamų Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių klientų dalykų yra planai be ilgalaikių įsipareigojimų. Atsižvelgdama į klientų norą, „Bitė Lietuva“ nuo šios savaitės privatiems vartotojams pasiūlė visus bendrovės turimus įprastinius ir akcijinius mokėjimo planus užsisakyti be ilgalaikių įsipareigojimų.

„Šios rinkos naujovės idėja priklauso išskirtinai klientams. Mes įsiklausėme į jų pageidavimus ir norą jaustis laisvai naudojantis mobiliojo ryšio operatoriaus paslaugomis, todėl ir sukūrėme susitarimą be jokių ilgalaikių įsipareigojimų“, – sakė „Bitė Lietuva“ marketingo vadovė Jūratė Puodžiukaitė.

Pasak „Bitės“ atstovės, su nauja paslauga vartotojai gaus išankstinio papildymo paslaugų patogumą, bet nereikės rūpintis jokiais papildymais. Susitarimai be ilgalaikių įsipareigojimų bus taikomi visiems „Bitės“ planams ir mobiliojo ryšio paslaugų pasiūlymams.

„Bitė Lietuva“ klientai, pasirinkę susitarimus be ilgalaikių įsipareigojimų, galės netrukdomi keisti vieną „Bitės“ mokėjimo planą į kitą ir jų sutartis neturės jokio termino. Anot J. Puodžiukaitės, tai patogus būdas vartotojams kontroliuoti savo išlaidas pasirinkus tokį mokėjimo planą, kuris tuo laikotarpiu labiausiai atitinka jų mobiliojo ryšio naudojimo poreikius ir ypatumus.

Birželio mėnesį atliktų „TNS Gallup“ tyrimų duomenimis, iš visų mobiliojo ryšio operatorių, žmonės labiausiai vertina „Bitę“ ir jos teikiamų paslaugų kokybę, klientų aptarnavimo lygį bei sąžiningumą. Pasak J. Puodžiukaitės, planuojama, kad naujasis susitarimas be ilgalaikių įsipareigojimų pritrauks dar daugiau klientų iš kitų operatorių, kurie savo ryšius su klientais saisto ilgalaikėmis sutartimis.

Palikite komentarą
Vardas*
El. paštas