„Android“ netinka merginoms
Mažiau nei 5 proc. moterų, kurių amžius nuo 25 iki 39 metų, pirkdamos mobiliuosius renkasi „Android“ telefoną. Tuo metu, būtent tokį įrenginį pasirenka 11,4 proc. vyrų.
Ši statistikai atspindi akivaizdų faktą – „Android“ nėra tinkama moterims. To priežastimi galima laikyti operacinės sistemos marketingo politiką. Žemiau „Verizon“ mobiliojo ryšio operatoriaus „Android“ sistemą naudojančio „Droid 2“ prietaiso reklama. Vargu, ar ji galėtų sukelti moteriškų simpatijų prietaisui?
Gamintojai norėdami pritraukti moteris privalo keisti požiūrį. Labai svarbu sistemą padaryti kuo patrauklesne pirmą kartą išmanųjį telefoną pirksiantiems vartotojams. Moterių jų tarpe daugiausia. Tokios politikos ėmėsi JAV mobiliojo ryšio operatorius „Sprint“ ir telefonų gamintoja „Motorola“. Jų tikslas, tai paprastesni ir draugiškesni išmanieji telefonai su „Android“.