Mobiliojo ryšio vartotojai mokėjimo planą ir telefono aparatą vis dažniau užsisako internetu. Gruodį, lyginant su tuo pačiu 2009 m. mėnesiu, „Tele2“ pardavimai internetu išaugo dvigubai.
Prekyba per svetainę www.tele2.lt ypač suintensyvėjo žiemos švenčių išvakarėse – metų pabaigoje išaugo klientų, pratęsiančių sutartis internetu, skaičius. Be to, net 80 proc. per pastaruosius metus sutartis sudariusių klientų pasinaudojo galimybe įsigyti naują mobilųjį telefoną.
Daugiau kaip metus veikianti „Tele2“ elektroninė parduotuvė – pirmoji ir vis dar vienintelė Lietuvoje, kurioje internetu galima sudaryti arba pratęsti balso paslaugų arba mobiliojo interneto sutartį bei įsigyti mobilųjį telefoną arba modemą.
„Pirkdami internetu vartotojai turi daugiau laiko palyginti įvarius pasiūlymus ir specialias akcijas bei išsirinkti tinkamiausią paslaugą, kartu jie sutaupo laiko ir pinigų transportui. Sparčiai augantis užsakymų skaičius patvirtina, kad vartotojams tai svarbu“, – sako Greta Morkevičiūtė, „Tele2“ prekės ženklo vadovė.
Mažesnių miestų ir miestelių gyventojai sudaro daugiau kaip pusę pirkėjų internetu. Nors dauguma pirkėjų yra privatūs klientai, pastebima, kad elektronine parduotuve vis aktyviau naudojasi ir verslo klientai – bendrovės ir įvairia veikla besiverčiantys asmenys, pavyzdžiui, ūkininkai ar advokatai.
Statistikos departamento duomenimis, elektronine prekyba asmeniniais tikslais pernai naudojosi kas dešimtas Lietuvos gyventojas*. Per pastaruosius šešerius metus internetu perkančiųjų skaičius išaugo beveik penkeriopai – nuo 2,2 proc. 2005 metais iki 10,8 proc. 2010 metais.
Bendrovė prekes į kliento pageidaujamą vietą sutartu laiku pristato nemokamai, be to, perkantiems internetu vietoj 20 litų sutarties aktyvavimo mokesčio taiko simbolinį 1 lito mokestį. Vienkartinė įmoka už telefoną ar modemą paslaugų aktyvavimo mokestis įtraukiami į pirmąją sąskaitą. „Tele2“ interneto parduotuvėje mobiliojo ryšio paslaugas bei įrangą gali užsisakyti ir klientai, norintys perkelti turimą numerį iš kito operatoriaus.