Praėjusiais metais „Apple“ pardavimas Baltijos šalyse išaugo dvigubai

„Apple“ prekės ženklas per 2010 metus sustiprino savo pozicijas Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje. „Apple“ produkcija Baltijos šalyse prekiaujančios bendrovės „AVAD Baltic“ vadovo Tomo Palšio teigimu, praėję metai šiame regione „Apple“ buvo rekordiniai. Trijose Baltijos valstybėse buvo pasiekta 54,69 milijono litų apyvarta – šie rodikliai viršijo prognozes. Iš viso per 2010-uosius buvo parduota per 11 tūkst. „Mac“ kompiuterių.


„Panašu, kad vis daugiau vartotojų atranda „Mac“ platformą ir „Windows“ jau nebėra vienintelis operacinės sistemos pasirinkimas. Be to, pirkėjai puikiai įvertino praėjusiais metais atnaujintą itin lengvą nešiojamąjį kompiuterį už konkurencingą kainą – „MacBook Air“ bei grotuvą „iPod touch“, – kelias augimo priežastis įvardija T. Palšis.


Bendra metinė „Apple“ produkcijos apyvarta Baltijos regione pranoksta net buvusią prieš krizę, 2008-aisiais, kai apyvarta siekė 51,29 milijono litų, o lyginant su 2009-aisiais (27,8 mln. litų) – išaugo dvigubai. Mūsų šalyje „Apple“ produkcijos pardavimo augimo tendencijos yra analogiškos bendriems Baltijos šalių rodikliams. Lyginant praėjusius metus su 2009-aisiais, „Apple“ pardavimas Lietuvoje išaugo daugiau nei dvigubai – 2010-ųjų apyvarta pasiekė 20,49 milijono litų, kai tuo tarpu 2009-aisiais ji buvo 9,51 milijono litų.


„Jau nebestebina faktas, kad „Apple“ apyvartos augimo tendencijos Baltijos šalyse yra panašios kaip ir visame pasaulyje. Pastebime, kad „Apple“ gerbėjų ir pirkėjų rato didėjimas vystosi sniego gniūžtės principu – galime sakyti, kad du nauji „Apple“ pirkėjai atveda dar mažiausiai vieną naują vartotoją. Taigi planuojame, kad ir šių metų pardavimas mūsų regione, įvertinus galimų naujų produktų (pvz. planšetinių kompiuterių „iPad“) įvedimo į rinką efektą, augs maždaug dvigubai“, – šių metų prognozėmis dalijosi „AVAD Baltic“ vadovas.


„Apple“ Baltijos šalių padaliniui ypatingas buvo pastarasis kalėdinis ketvirtis, kai, lyginant su tuo pačiu 2009-ųjų metų ketvirčiu, produkcijos buvo parduota daugiau nei dvigubai – net už 19,4 milijonų litų. Ypač ryški tendencija, kad „Apple“ techniką Kalėdų dovanoms rinkosi lietuviai. Lyginant su 2009-aisiais, susidomėjimas šio prekės ženklo produkcija šoktelėjo net 2,4 karto. Lietuviai dažniausiai pirko „iPod touch“ ir „iPod nano“ grotuvus bei „Macbook Pro“ ir „Macbook Air“ kompiuterius.


Palikite komentarą
Vardas*
El. paštas