Australų naujienų korporacija vakar kartu su „Apple“ Niujorke oficialiai pradėjo prekybą „The Daily“ dienraščiais „iPad“ planšetėms. Ši nauja spaudos forma turėtų būti preinama 50 milijonų amerikiečių, kurie įsigys savo „iPad“ planšetės šiemet.
Tiek „iPad“ prietaisų „Apple“ tikisi parduoti JAV teritorijoje, šiuo metu visame pasaulyje parduoda daugiau nei 15 mln. „iPad“. „The Daily“ dienraštis skirtas tiems, kas popierinę spaudą jau iškeitė į internetą.
„Apple“ šią paslaugą apmkęstinis 0,99 JAV doleriais savaitei, taip pat suteiks galimybę įsigyti metinę prenumeratą už 39,9 JAV dolerius naudojant pirkimų programoje paslaugą. Praneša ir apie dviejų savaičių nemokamą paslaugos demonstravimą „Verizon“ opetarotiaus klientams.
Kaip seksis „Apple“ pardavinėti šią paslauga nežinia, šiuo metu jau apstu grafiškai patrauklių naujienų programų, kurių dauguma nemokamos, tad „The Daily“ nėra nei naujiena, nei pats prieinamiausias variantas. Kita vertus, „Apple“ visuomet gebėjo sukelti fenomeną rinkoje, tad ir ši paslaga netrukus gali tapti spaudos revoliucija.