Ir vėl Apple pasinaudojo svetimu pavadinimu...
Įrenginį, kurį matome žemiau, „Fujitsu“ pardavinėja jau nuo 2002 metų. Jis kompaktiškas, mobilus, jame įtaisytas jutiklinis ekranas. O vadinasi įrenginys – „Fujitsu iPad“.

„Fujitsu iPad“ padeda prekybos bendrovių darbuotojams tvarkyti apskaitą, sutikrinti kainas, patikrinti atsargų likučius ir čia pat atlikti pardavimo operaciją. Bendrovė pateikė paraišką prekės ženklui registruoti 2003 m., tad ji pasirengusi ginčytis su „Apple“, kuri ruošiasi kovo mėnesį imti pardavinėti taip pat pavadintą įrenginį. Informacijos šaltinio duomenimis, „Fujitsu“ žinojo apie „Apple“ planus, susijusius su planšete „iPad“, ir dėl tolesnių žingsnių tarėsi su teisininkais.
 
Tai, kad teisės į prekės ženklą požiūriu šie įrenginiai priklauso tai pačiai kategorijai, liudija nemažai faktų. „Fujitsu iPad“ dirba valdomas operacinės sistemos „Microsoft CE.NET“. Įrenginyje įmontuotas procesorius „Intel“, spalvotas jutiklinis 3,5 colių įstrižainės ekranas, belaidžio ryšio priemonės „Wi-Fi“ ir „Bluetooth“. Be to, jis palaiko „VoIP“ technologiją.
„Fujitsu“ paraiškos registruoti prekės ženklą nagrinėjimas užtruko, nes dar anksčiau su panašia paraiška kreipėsi bendrovė „Magtek“, kuri pavadinimą „iPad“ buvo pasirinkusi kišeniniam šifravimo įrenginiui. JAV patentų ir prekių ženklų biuras praėjusių metų pradžioje atmetė „Fujitsu“ paraišką, tačiau birželio mėnesį bendrovė pateikė paraišką iš naujo. Netrukus po to, liepos mėnesį, „Apple“ per tarpininkus pateikė savo prašymą registruoti „iPad“ kaip tarptautinį prekės ženklą. Biuras pareikalavo daugiau laiko šios paraiškos nagrinėjimui, nes visų pirma turėjo išspręsti su „Fujitsu“ paraiška susijusius klausimus. Iki vasario 28 dienos „Apple“ turi atsakyti, ar ji ginčys „Fujitsu“ pretenzijas į prekės vardą „iPad“.
Nors konfrontacijos dėl šio prekės vardo centru tapo Jungtinės Valstijos, pasaulyje yra ir daugiau prekės vardo „iPad“ naudojimo pavyzdžių. Vokietijos konglomeratas „Siemens“ šį pavadinimą naudoja varikliams, o Kanados bendrovė „Coconut Grove Pads“, kurios specializacija – apatiniai drabužiai, turi teisę prekiauti „iPad“ liemenėlėmis.
 
Prieš trejus metus „Apple“ panašioje situacijoje varžėsi su „Cisco Systems“ dėl teisių į prekės vardą „iPhone“. Ginčą pavyko išspręsti taikiai.

Palikite komentarą
Vardas*
El. paštas