„WDSGlobal“: Prisirišimas prie mobiliųjų telefonų gamintojų prekės ženklų silpnas
Parengė: Antanas Dapkus
„WDSGlobasl“ atliko tyrimą, kurio metu išsiaiškinta, jog vartotojai perka mobiliuosius telefonus pirmiausia atsižvelgdami į mobiliojo telefono kainą, o ne prekės ženklą. Net 49 proc. apklaustųjų teigia, jog jiems svarbiausia kaina, o tik 7 proc. perkant pirmiausia atsižvelgia į prekės ženklą.
Kiti tyrime pateikti įdomūs faktai:
- Pirkėjams telefono dizainas nėra labai svarbu. Tik 10 proc. žmonių atsižvelgia į perkamo telefono išvaizdą.
- Išaugo informacijos pasiekimo telefonu svarba, net 34 proc. pirkėjų telefoną perka tik tuomet, jei tai išmanusis telefonas.
- 24 proc. susiduria su problemomis nustatant internetinį paštą, 17 proc. nepajėgia nustatyti interneto prieigos – šių bėdų 8 proc. net nebando spręsti, o 29 proc. mano, jog paslaugų tiekėjai negalės suteikti tinkamą pagalbą.
- Svarbiausia kuriant prietaisus gamintojams atsižvelgti į vartotojų prietaisų naudojimo įspūdžius, ne į technines savybes.