„WDSGlobal“: Prisirišimas prie mobiliųjų telefonų gamintojų prekės ženklų silpnas

Parengė: Antanas Dapkus

„WDSGlobasl“ atliko tyrimą, kurio metu išsiaiškinta, jog vartotojai perka mobiliuosius telefonus pirmiausia atsižvelgdami į mobiliojo telefono kainą, o ne prekės ženklą. Net 49 proc. apklaustųjų teigia, jog jiems svarbiausia kaina, o tik 7 proc. perkant pirmiausia atsižvelgia į prekės ženklą.
 
Kiti tyrime pateikti įdomūs faktai:
  • Pirkėjams telefono dizainas nėra labai svarbu. Tik 10 proc. žmonių atsižvelgia į perkamo telefono išvaizdą.
  • Išaugo informacijos pasiekimo telefonu svarba, net 34 proc. pirkėjų telefoną perka tik tuomet, jei tai išmanusis telefonas.
  • 24 proc. susiduria su problemomis nustatant internetinį paštą, 17 proc. nepajėgia nustatyti interneto prieigos – šių bėdų 8 proc. net nebando spręsti, o 29 proc. mano, jog paslaugų tiekėjai negalės suteikti tinkamą pagalbą.
  • Svarbiausia kuriant prietaisus gamintojams atsižvelgti į vartotojų prietaisų naudojimo įspūdžius, ne į technines savybes.
Apibendrinant tyrimo rezultatus, nesunku prieiti išvada: populiarėja pigūs išmanieji telefonai su liečiamais ekranais. Jie užkariaus netolimą mobiliųjų telefonų rinką.
Palikite komentarą
Vardas*
El. paštas